Vuosien mittaan on käytäntö ohjannut asioiden tarkastelua kokonaisvaltaiseen ajatteluun, ”total branding”. Tämä merkitsee sitä, että yrityksen kaikki toiminnot ovat kaiken aikaa tarkastelussa brändin kehittämisen ja ohjaamisen parametreinä. Erityisesti se merkitsee sitä, että brändi nähdään verbinä, toimintana, jonka tehtävä on syvästi ja pysyvästi koskettaa kohdettaan. Visuaalisen identifikaation komponentit ovat merkittäviä brändin temppelin ja brändiuskon kulmakivien hahmottamisessa. Olen vuosikymmenien aikana käyttänyt ja levittänyt brändinkehittämisen työkalujani menestykseksi esimerkiksi Skodalle ja Honkarakenteelle.
Vuosien mittaan on käytäntö ohjannut asioiden tarkastelua kokonaisvaltaiseen ajatteluun, ”total branding”. Tämä merkitsee sitä, että yrityksen kaikki toiminnot ovat kaiken aikaa tarkastelussa brändin kehittämisen ja ohjaamisen parametreinä. Erityisesti se merkitsee sitä, että brändi nähdään verbinä, toimintana, jonka tehtävä on syvästi ja pysyvästi koskettaa kohdettaan. Visuaalisen identifikaation komponentit ovat merkittäviä brändin temppelin ja brändiuskon kulmakivien hahmottamisessa. Olen vuosikymmenien aikana käyttänyt ja levittänyt brändinkehittämisen työkalujani menestykseksi esimerkiksi Skodalle ja Honkarakenteelle.