Yritysilmeen kehittäminen on luonnollinen osa brändin kehitystyötä, ja se on tuottava investointi. Se liittyy lähes aina muutokseen yrityksessä tai sen toimintaympäristössä. Yritysilmeen suunnittelu on graafisen suunnittelun vaativin laji. Tehtävä on usein monitasoinen, työssä on paljon reunaehtoja, työryhmät ovat usein suuria ja aikataulut haastavia. Olen suunnitellut yli sata ilmekokonaisuutta. Joukossa on mukana pörssiyhtiöitä, valtion laitoksia, järjestöjä ja kulttuuriyhteisöjä. Hyvä yritysilme on kokonaisvaltainen, erottuva ja jatkuvasti kehittyvä. Olin kiinnostunut yritysilmeistä jo opiskeluaikoina ja tein kaksi lopputyötä aiheesta. Marimekossa opin vielä yritysilmeen suunnittelun käytännössä.
Yritysilmeen kehittäminen on luonnollinen osa brändin kehitystyötä, ja se on tuottava investointi. Se liittyy lähes aina muutokseen yrityksessä tai sen toimintaympäristössä. Yritysilmeen suunnittelu on graafisen suunnittelun vaativin laji. Tehtävä on usein monitasoinen, työssä on paljon reunaehtoja, työryhmät ovat usein suuria ja aikataulut haastavia. Olen suunnitellut yli sata ilmekokonaisuutta. Joukossa on mukana pörssiyhtiöitä, valtion laitoksia, järjestöjä ja kulttuuriyhteisöjä. Hyvä yritysilme on kokonaisvaltainen, erottuva ja jatkuvasti kehittyvä. Olin kiinnostunut yritysilmeistä jo opiskeluaikoina ja tein kaksi lopputyötä aiheesta. Marimekossa opin vielä yritysilmeen suunnittelun käytännössä.