Merkkien ja tunnusten ajattelussa olen lähes aina pyrkinyt pitämään katseen hyvin lähellä kulloinkin viestittävää asiaa: yritystä, sen toimialaa, henkilöä ja hänen harrastustaan jne. Olen vuosikymmenien aikana toistuvasti huomannut, että jos kykenee katsomaan lähelle, niin samalla näkymä on usein hyvin kauaskantoinen. Parhaimmillaan se on pitkäikäistä, ”merkillistä” viestintää. Monien yhteistyökumppaneitteni kohdalla tämä on käytännössä merkinnyt vuosien ja vuosikymmenien kiinteää yhteistyötä brändin ohjaamisessa.
Merkkien ja tunnusten ajattelussa olen lähes aina pyrkinyt pitämään katseen hyvin lähellä kulloinkin viestittävää asiaa: yritystä, sen toimialaa, henkilöä ja hänen harrastustaan jne. Olen vuosikymmenien aikana toistuvasti huomannut, että jos kykenee katsomaan lähelle, niin samalla näkymä on usein hyvin kauaskantoinen. Parhaimmillaan se on pitkäikäistä, ”merkillistä” viestintää. Monien yhteistyökumppaneitteni kohdalla tämä on käytännössä merkinnyt vuosien ja vuosikymmenien kiinteää yhteistyötä brändin ohjaamisessa.